Tuesday, November 18, 2014

KAWAN



kawan2 nie dia akn berubah dalam sekelip mata sahaja... aku pon pelik jgak kadang2 kenapa diorg boleh berubah sampai macam tu sekali.. sampaikan kadang2 aku terasa hati dengan diorg... hahahhahaha bila cakap soal hati ni mmg susah sbbb kita xde button on off untuk hati kita... dia mcm direct current pnye curcit... apa yg kita bagi itu lah yg dia dpt.. kalau kita bg lebih dia akn meletop klu kita bagi sikit result dia seakan2 mcm nk tiada... hohoohohhoho

acececece masuk elektrik pulaks aku... bak kata 'kawan' yg skrg br first tme ckp yg sblm ni aku pon xkenal dia... dlu nk ingat nama dia pon punye lah susah nk mati siap on fb lagi nk cr nama dia... hahahhahaah 6pak x petapa aku xknl ko pon dlu yg g gatai2 tegur tu dh kenapa?? agak2 lah jgak klu nk peramah buknye ko sorg je yg sama dgn aku... ok stop about that.. klu tulis psl tu smpi bile2 pon xkn habis... hemmmmm apa ekkk nk tuls td???? 

ohhhhhhh ok ok get it!!! yg psl 'kwn' aku ckp tukan~ dia ckp ko kan dh besar xkn perangai tu nk sama jgak... ubah lah sikit perangai tu biar sejajar dgn umur... haaaa lebih kurang gitu lahhh meaning dia ckp... tp kan aku rasa mcm much better kita jadi diri kita sndiri~ kadang2 perubahan tu akn dtg tnpa kita sedari~





P/S: sometimes bile kita ubah diri kita demi seseorang ianya sangat lah tak barbaloi sebab orang tersebut sebenarnya akan buat apa yang kita pernah buat pada dia dulu demi balas demdam kot~ jadi sila ambil tindakan yang bijak sebelum anda melakukannya...




No comments:

Post a Comment